Julehjælp

Støt julehjælpen

Hvert år deler Advents Sogns Menighedspleje julehjælp ud til trængte familier der bor i sognet. Pengene kommer primært fra vores StrikkeCafés salg, støtte fra Menighedsplejen i Danmark og indsamling ved gudstjenester.

Men for at kunne hjælpe så mange som muligt, har vi brug for et bidrag.

Du kan støtte julehjælpen ved at give et bidrag på Mobilepay til 42871 og skriv ”Jul” i kommentarfeltet. Vi takker for alle bidrag.

Søg om julehjælp

For at søge om julehjælp, skal du bo i Advents Sogn. Julehjælpen uddeles primært til eneforsørgere med trængt økonomi.

Ansøgning sker ved at udfylde et ansøgningsskema og aflevere det på Adventskirkens kontor eller i vores postkasse (brevsprække i muren).

Ansøgningsskemaet kan hentes ved at klikke her eller du kan komme forbi Adventskirkens kirkekontor.

Skemaet skal afleveres senest 1. december 2023 kl. 12.00.