Lørdagsrytmik

Lørdagsrytmik er målrettet børn fra 1 år og op til 3-4 år, men man må selvfølgelig også gerne tage store eller små søskende med.

Vi begynder i kirken klokken 10.00.
I kirken sætter vi os  i en rundkreds på måtter foran alteret, som nogen måske genkender det fra rytmik eller babysalmesang. Her skal vi synge, danse og lave små sjove aktiviteter til musikken i ca. 40 min.

Bagefter er der åbent legestue i den store sal, ved siden af kirkerummet, og mulighed for at hygge med boller, kaffe, grønt og frugt.

Hver gang medvirker vores musikpædagog Susanne Wittrup, som også står for kirkens Rytmiske Legestue, vores organist Peter og en af kirkens præster.

Det koster ikke noget at være med, og der er heller ingen tilmelding.
Hvis du har spørgsmål så kontakt en af vores sognepræster: præsternes kontaktoplysninger.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev for børnefamilier eller meld dig ind i facebookgruppen, så bliver du automatisk opdateret på alle aktiviteter og gudstjenester for børn og jer som familie.

Børn og forældre på tæppe i kirken Rytmikpædagog spiller på flygel fyldt med babyer

Kalender for børn og unge