For voksne

Adventskirken henvender sig også til de som har forladt ungdommen, men endnu ikke er gamle.

De som har allermest at se til, og som lever en travl hverdag.

De som ser til, at vi alle har det godt - de voksne .

Udover søndagens gudstjeneste , hvor det er muligt at høre præstens refleksioner over tro, aktuelle emner og livets indhold, kan man i Adventskirken opleve spændende debataftner , filmvisninger , sang , koncerter og meget mere.

Kirken tilbyder også kristen meditation , pilgrimsvandring og samtale med præsten til de som måtte trænge til et afbræk fra hverdagens stress og jag eller har noget på hjerte.

Man kan med fordel skrive sig op til kirkens månedlige elektroniske nyhedsbrev eller bede kirkekontoret om at sende sig et fysisk eksemplar ganske gratis.

Adventskirken er også at finde på både Facebook og Instagram, hvor der ligeledes annonceres nye begivenheder.

Blomst fra præstens have

BEGIVENHEDER